Nulla Regula Sine Exceptione

"Ingen regel utan undantag"
Det är vad jag döpt min blogg till. Det blir inget enkelt namn att lägga på minnet, eftersom det är latin - alltså automatiskt svårt - nejdå, men en aning långt. Vi får väl se hur mycket jag kommer att skriva på den här bloggen. Om det bara råkar vara något konstigt infall jag drabbats av, det skulle inte vara så osannolikt eftersom jag har en tendens att drabbas av sådana, eller om det här faktiskt blir någonting vettigt. Det återstår att se. Jag tänker inte lova någonting. Men om regeln för mig är att saker oftast rinner ut i sanden, så finns ändå hoppet kvar att just det här, eller det där, är undantaget från regeln. Kanske rinner det inte ut i sanden, kanske varar det ett tag; I dunno. Är den här bloggen undantaget (om så bara för en tid)?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nullaregulasineexceptione

"Ingen regel utan undantag"

RSS 2.0